dimecres, 5 d’octubre del 2016

El diari de la Lika

3 d'octubre de 2016

Avui començo el meu diari. Em dic Lika i sóc ucraïnesa. Vull dir que vaig néixer a Ucraïna. Vaig venir a Catalunya quan tenia deu anys. Abans de venir vivia amb la meva àvia i amb la meva tieta i els cosins. M'agrada molt dibuixar i, en canvi, em disgusta cosir. Encara no sé què m'agradaria fer quan sigui gran.

17 d'octubre de 2016

DESCRIPCIÓ: La Lika tot just té tretze anys però ja es veu una noia gran. No és gaire alta però les seves faccions són de noia. Es recull els cabells amb una goma i es fa el monyo cada dia. Les seves orelles són petites, també el nas i la boca. Porta arracades i unes celles primes, i acostuma a estar callada però somrient. Els que la coneixem creiem que és una noia feliç.
(Ramon F.)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada