dimecres, 5 d’octubre del 2016

El diari de l'Oussama

3 d'octubre de 2016

Avui he començat el meu diari a classe. Em dic Oussama, i sóc de Manresa. Vull dir que vaig 
néixer a Manresa. M'agrada molt estar amb els amics xerrant i rient. M'agrada també contemplar les cabres que tinc a la granja. M'agradaria ser àrbitre de futbol. 

17 d'octubre de 2016.

DESCRIPCIÓ: L'Oussama té tretze anys i ja es veu com un noi gran, però de mentalitat és una mica més petit. És alt, té el cap gran, el coll llarg i està fort. Usa una 43-44 de talla dels peus. Els ulls són grans, com la seva boca, però les orelles són petites. Té un físic d'aparença normal, però fort. I té molta resistència! Sap barallar-se molt bé!! Sobre la seva personalitat, és molt rialler i imperatiu. És molt llest!
(Joseph C.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada