dimarts, 11 d’octubre del 2016

El diari de l'Ariel

El diari de l'Ariel de Mera

Em dic Carlos Ariel, però tothom em diu Ariel. Vaig néixer a Guayaquil, que és una ciutat tropical, a Equador. Quan tenia un any vaig venir a viure a Manresa i no he tornat mai més al meu país. En tinc moltes ganes! M'agrada jugar a futbol i encara més a la play.


DESCRIPCIÓ FÍSICA
Cara rodona
Orelles petites
Té els ulls petits i de color marró fosc
La boca també és petita, i les dents ben ordenades
Té els cabells de color negre, estirats, i els porta una mica llargs
Té una alçada mitjana, més aviat alt.
És un noi prim, però que ja té una forma adulta

DESCRIPCIÓ GENERAL (Hamza i Joseph)

El meu amic Ariel.
El meu amic Ariel és una molt bona persona però tothom coincideix  que és una mica
dormilega. Tot i que a vegades no es porti bé, acostuma a fer la feina i és molt bo
en matemàtiques. Vesteix de manera popular, sovint amb xandall perquè li agrada 
molt jugar a futbol. Això sí: els seus amics opinen que no és gaire bo, però és un bon
company d'equip.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada