dimecres, 5 d’octubre del 2016

El diari del Hamza

3 d'octubre de 2016
Avui començo el meu diari. Em dic Hamza. Tinc tretze anys, sóc manresà. M'agrada molt jugar a futbol amb els meus amics, i sobretot en competicions. També m'agraden les noies amb corbes i jugar al Candy crash a nivell de l'Oussama Bin Laden, "bombes atòmiques". Odio els homosexuals, i tampoc m'agrada rentar els plats. Tinc un germanastre, en Habib, que fa moltes coses dolentes, i quan sigui gran miraré de no assemblar-m'hi gaire!

DESCRIPCIÓ

Té el cabell negre i el porta despentinat.
Els ulls són petits i de color marró.
Les orelles també són molt petites.
Nas recte i boca petita.
La seva alçada és mitjana tot i que encara ha d'acabar de créixer.
És prim. 

24 d'octubre de 2016
Com em veuen els altres?


El Hamza té tot l'aspecte de ser un trapella. És més aviat baixet però la seva principal característica és que mai no es pot parar de moure: és molt neguitós! Ara bé, el Hamza s'està fent gran i té ganes d'aprendre coses, de créixer i guanyar-se la vida. No sap ni si estudiarà més després de l'ESO però és segur que alguna cosa o altra farà i, per poc que se'n surti, triarà el batxillerat científic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada